Dodavatelské podmínky

VŠEOBECNÉ NÁKUPNÍ PODMÍNKY

platné od …………..

  1. Vymezení pojmů 
  • Tyto všeobecné nákupní podmínky (dále jen „VNP“) upravují obchodní závazkové vztahy při koupi zboží společností HOXTER, a.s., IČ: 28359542, se sídlem Jinačovice, č. ev. 512, PSČ: 664 34, zapsané v obchodním rejstříku vedeném krajským soudem v Brně, oddíl B, vložka 5930, od prodávajícího a jsou závazné pro veškerý obchodní styk kupujícího s prodávajícím. Tyto VNP jsou součástí každé objednávky kupujícího a jsou zveřejňovány umístěním na internetových stránkách kupujícího dostupných na webové adrese https://www.hoxter.eu
  • „Kupujícím“ se pro účely těchto VNP rozumí společnost HOXTER, a.s., IČ: 28359542, se sídlem Jinačovice, č. ev. 512, PSČ: 664 34, zapsané v obchodním rejstříku vedeném krajským soudem v Brně, oddíl B, vložka 5930.
  •  „Prodávajícím“ se pro účely těchto VNP rozumí podnikatel, který s kupujícím uzavřel smlouvu.
  • „Podnikatelem“ se pro účely těchto VNP rozumí každý, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Nebude-li písemně ujednáno jinak, platí ve smyslu ustanovení § 430 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“), že zaměstnanci podnikatele jsou zmocněni k uzavírání smluv za podnikatele jeho jménem a na jeho účet v souladu s těmito VNP s kupujícím a současně jsou oprávnění přijímat plnění z těchto smluv; oprávnění jednat za podnikatele podle této věty platí i pro osoby zjevně vykonávající práce podnikatelské činnosti v souvislosti s provozem obchodního závodu podnikatele. 
  •  „Smlouvou“ se pro účely těchto VNP rozumí rámcová (kupní) smlouva, dílčí kupní smlouva nebo jiná smlouva uzavřená mezi kupujícím a prodávajícím.

  • „Zbožím“ se pro účely těchto VNP rozumí veškerý sortiment nabízený prodávajícím ke koupi.

  • „Dodávkou“ se pro účely těchto VNP dodání zboží či realizace služby.
  • Pracovní doba skladu pro příjem zboží je: Po-Pá 6:00 - 14:00 hod.

  

  1.  Úvodní ustanovení
  • Tyto VNP upravují a platí pro veškeré dodávky Zboží, které je kupujícímu dodáváno prodávajícím na základě Smlouvy, pokud není v konkrétní Smlouvě výslovně uvedeno něco jiného. 
  • Tyto VNP jsou dle ustanovení § 1751 občanského zákoníku nedílnou součástí každé Smlouvy uzavírané mezi kupujícím a prodávajícím a platí v plném rozsahu, ledaže se prodávající a kupující dohodnou na některých podmínkách jinak. V takovém případě má odlišné ujednání Smlouvy přednost před těmito VNP.
  • Prodávající uznává tyto VNP jako závazné pro všechna plnění, která mají být provedena na základě Smlouvy.
  • Tyto VNP jsou platné od data uvedeného v nadpisu těchto VNP. Kupující je oprávněn tyto VNP jednostranně změnit či zrušit. Změněnými VNP se řídí právní vztahy uzavřené po dni účinnosti změněných VNP.

  • Právní otázky neupravené těmito VNP ani Smlouvou se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a dalšími právními předpisy České republiky. Působnost úmluvy OSN o mezinárodní koupi zboží ze dne 11.4.1980 je vyloučena.

  • Tyto VNP se vztahují na veškeré dodávky zboží kupujícímu. Případné obchodní podmínky, uvedené nebo předtištěné na dokumentech zaslaných prodávajícím se na smluvní vztah založený smlouvou nepoužijí.
  • Ustanovení § 1798 - § 1801 občanského zákoníku se nepoužijí.

 

  1.  Uzavření Smlouvy
  • Objednávky zboží uskutečňuje kupující na základě nabídky prodávajícího s uvedením svých identifikačních údajů, přesného vymezení objednávaného zboží a jeho množství, ceny zboží a s uvedením místa a termínu dodání, způsobu přepravy zboží, a to dopisem, e‑mailem nebo telefaxem. Součástí objednávky jsou tyto VNP.
  • Jakmile objednávka kupujícího dojde prodávajícímu, je prodávající povinen ji bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 (tří) pracovních dnů od obdržení objednávky, písemně potvrdit (dále jen „Potvrzení objednávky“) nebo kupujícího informovat o nemožnosti objednané zboží dodat. Zasláním potvrzení objednávky kupujícímu se má za to, že prodávající v plném rozsahu akceptuje tyto VNP.
  • Potvrzení objednávky musí obsahovat zejména identifikační údaje prodávajícího a kupujícího, přesné označení zboží, a to co do druhu a množství, cenu zboží, termín a místo určení, způsob přepravy zboží. 
  • Pokud Potvrzení objednávky obsahuje náležitosti uvedené v bodu 3.3. těchto VNP a pokud se tyto shodují s údaji v objednávce kupujícího dle bodu 3.1. těchto VNP, je Smlouva uzavřena okamžikem odeslání Potvrzení objednávky kupujícímu. Jakékoliv změny v objednávce a/nebo jakékoliv změny, připomínky či výhrady v Potvrzení objednávky nemají za následek uzavření Smlouvy, ale znamenají nový návrh na uzavření Smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím. Nový návrh prodávajícího vyžaduje výslovné potvrzení kupujícím. Pokud tak kupující neučiní do 3 (tří) pracovních dnů od obdržení nového návrhu, považuje se tento návrh za zaniklý. Tímto je výslovně vyloučena aplikace ustanovení § 1740 odst. 3 občanského zákoníku.
  • V případě, že je prodávajícímu v okamžiku obdržení objednávky známo, že nebude z objektivních důvodů (zejména z důvodu výkyvů směnného kurzu, krátké požadované doby dodání zboží apod.) schopen splnit objednávku co se týče množství zboží či místa či termínu plnění, je povinen okamžitě po obdržení objednávky vyrozumět kupujícího o potřebě změny objednávky. Takový postup prodávajícího zakládá nový návrh, kterým není kupující vázán. Nový návrh prodávajícího vyžaduje písemné potvrzení kupujícím. Pokud tak kupující neučiní do 3 (tří) pracovních dnů od obdržení nového návrhu, považuje se tento návrh za zaniklý.

  

  1.  Kupní cena
  • Cena Zboží uvedená ve Smlouvě (dále jen „Kupní cena“) je vždy cena pevná. Změna nákladů prodávajícího nemá na výši sjednané kupní ceny žádný vliv. Prodávající na sebe bere nebezpečí změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 občanského zákoníku.

  • Pokud není ve Smlouvě sjednáno něco jiného, zahrnuje Kupní cena veškeré náklady na balení, veškeré nezbytné doklady ve smyslu bodu 6.5. těchto VNP, dopravu do místa určení a pojištění škod během přepravy zboží do místa určení.

  • Ke Kupní ceně bude účtována daň z přidané hodnoty, a to ve výši stanovené platnými právními předpisy ke dni zdanitelného plnění.

  1.  Platební podmínky
  • Faktura a dodací list za Dodávku musí obsahovat číslo objednávky kupujícího, ke které se vztahují. Je‑li na dodacím listu nebo faktuře uvedeno zboží, které je dodáno na základě více než jedné dodávky, musí být na dodacím listu i faktuře zřetelně identifikována příslušnost zboží a jeho množství k jednotlivým objednávkám.
  • Faktura vystavená prodávajícím bude obsahovat zákonem předepsané náležitosti daňového dokladu, minimálně však tyto náležitosti:
  1. označení faktury a její číslo,
  2. firmu a sídlo kupujícího a firmu a sídlo prodávajícího,
  3. číslo objednávky a potvrzení objednávky, podle které bylo plněno,
  4. dodané zboží a termín dodání,
  5. úplné označení peněžního ústavu a účtu, na který má být placeno,
  6. den odeslání faktury a lhůtu její splatnosti,
  7. celkovou fakturovanou částku,
  8. rekapitulace DPH,
  9. případně další náležitosti vyžadované platnými právními předpisy.

 

  • V případě, že faktura – daňový doklad nebude mít všechny potřebné (výše uvedené) náležitosti a přílohy, je kupující oprávněn ji od prodávajícího nepřevzít, příp. mu ji vrátit, aniž by se tím kupující dostal do prodlení. V tom případě se na fakturu hledí jako na nedoručenou a po doručení opravené faktury běží nová lhůta splatnosti.
  • Preferovaný způsob doručení faktury je elektronicky ve formátu PDF na email invoice@hoxter.euv kopii na email příslušné kontaktní osoby kupujícího.
  •  Právo vystavit fakturu vznikne prodávajícímu dnem řádného dodání zboží kupujícímu dle Smlouvy.

  •  Závazek kupujícího zaplatit faktury je splněn odepsáním příslušné částky z účtu kupujícího.

  • Pro případ prodlení kupujícího s úhradou kterékoliv platby je kupující povinen v každém případě zaplatit smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky denně za každý započatý den prodlení.
  • Zápočty oproti splatným pohledávkám kupujícího jsou dovoleny jen v případě pohledávek prodávajícího, které jsou přiznány pravomocným a vykonatelným rozhodnutím obecného nebo rozhodčího soudu či rozhodce. 
  • Kupující je oprávněn započítat své pohledávky vůči prodávajícímu vyplývající ze Smlouvy na pohledávky prodávajícího vůči kupujícímu vyplývající ze Smlouvy.
  • Prodávající je oprávněn postoupit pohledávky za kupujícím ze Smlouvy jen s předchozím písemným souhlasem kupujícího.

  • Pro případ, že bude proti prodávajícímu zahájeno insolvenční řízení a/nebo prodávající vstoupí do likvidace, je kupující oprávněn pozastavit plnění všech svých závazků ze Smlouvy, a to až do doby, než prodávající řádně splní veškeré své povinnosti vyplývající pro něj ze Smlouvy. Kupující neodpovídá prodávajícímu za žádnou škodu, které popř. vznikne z důvodu zastavení plnění ze Smlouvy dle tohoto bodu těchto VNP.

  1.  Dodání Zboží
  • Místo a termín dodání zboží jsou uvedeny ve Smlouvě. Pokud není ve Smlouvě uvedeno něco jiného, je místem dodání sídlo kupujícího zapsané v obchodním rejstříku a dodací podmínka je dle INCOTERMS 2010: DPP Jinačovice, Česká republika. Pokud se má jednat o fixní závazek ve smyslu ustanovení § 1980 občanského zákoníku, musí to být ve Smlouvě výslovně uvedeno.
  • Prodávající je povinen dodat kupujícímu zboží v množství určeném Smlouvou.
  • Zboží musí být dodáno v kvalitě a provedení určeném Smlouvou. V případě, že kvalita a provedení zboží nejsou Smlouvou výslovně určeny, je prodávající povinen dodat zboží v kvalitě a provedení, které plně vyhovuje účelu, k němuž je zboží dodáváno, a není-li takový účel sjednán, pak k účelu, ke kterému se takové zboží zpravidla používá. Zboží musí odpovídat všem technickým požadavkům a technickým a bezpečnostním normám, a to jak normám závazným, tak doporučujícím. Zboží jakož i součásti použité k jeho výrobě musí být nové, nepoužité a nepoškozené. Pokud je zboží dodáváno na základě vzorků, návrhů či výkresů, musí zcela odpovídat těmto vzorkům či výkresům.

  • Zboží musí být dodáno v souladu s právními předpisy, nařízeními a standardy vztahujícími se k ochraně zdraví a bezpečnosti, ochraně životního prostředí a pracovněprávních vztahů. Prodávající nebude činit kupujícího odpovědným a poskytne kupujícímu jakoukoli součinnost nezbytnou k obraně proti jakýmkoli nárokům vzniklým porušením této povinnosti. Prodávající prohlašuje, že ponese veškeré přímé i nepřímé důsledky takového porušení, aby kupující tímto porušením nebyl žádným způsobem dotčen.

  • Společně se zbožím je prodávající povinen dodat kupujícímu veškeré doklady uvedené ve Smlouvě, jakož i veškeré doklady nezbytné k převzetí, volnému nakládání, k případnému proclení a užívání zboží, včetně prohlášení o shodě či atestů ve smyslu platných právních předpisů a technických norem (dále jen „Doklady“).

  • Zboží nesmí být zatíženo právními vadami, musí prosté jakýchkoliv závazků, nároků či práv třetích osob. V případě sporu, včetně sporu soudního, vyplývajícího z porušení práv duševního vlastnictví třetích osob se prodávající zavazuje na vlastní náklady přistoupit do tohoto sporu a hájit zájmy kupujícího. Kupující je povinen nahradit prodávajícímu veškerou škodu, která mu v této souvislosti vznikne.

  • Prodávající je povinen zboží dodat v balení, které je k tomu vhodné a které zaručí, že zboží nebude během přepravy poškozeno či zničeno.
  • Za splnění povinnosti dodat zboží se považuje okamžik předání zboží kupujícímu v místě sídla kupujícího zapsaného v obchodním rejstříku, není-li ve Smlouvě sjednáno něco jiného. Ke každé dodávce zboží je prodávající povinen připojit dodací list s označením kupujícího
    a prodávajícího, typu a množství zboží a s uvedením data dodání. Převzetí zboží kupující potvrdí na dodacím listě a opatří jej následujícími náležitostmi: čitelným jménem přebírající osoby, podpisem přebírající osoby, datem převzetí a razítkem kupujícího. Prodávající je povinen předat kupujícímu jedno vyhotovení dodacího listu.
  • Kupující není povinen převzít zboží, není-li dodáno v množství sjednaném ve Smlouvě a/nebo má vady a/nebo nevyhovuje-li technické specifikaci či jinému zadání dle Smlouvy a/nebo balení bylo poškozeno tak, že lze mít důvodné pochybnosti o nepoškozenosti zboží, a/nebo ke zboží nebyly připojeny veškeré Doklady. V takovém případě je kupující povinen předat či zaslat prodávajícímu oznámení, v němž bude uveden důvod odmítnutí převzetí zboží a stanovení lhůty pro jejich odstranění. V případě, že vytčené nedostatky nebudou prodávajícím odstraněny ve stanovené lhůtě, je kupující oprávněn od Smlouvy odstoupit. Právo na náhradu škody kupujícího tím není dotčeno.
  • Vlastnické právo ke zboží a riziko ztráty, poškození či zničení zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží a podpisu dodacího listu dle bodu 6.8. těchto VNP.
  • Pro případ prodlení prodávajícího s dodávkou zboží je kupující po prodávajícím oprávněn požadovat smluvní pokutu ve výši 0,5 % za každý den prodlení, a to z kupní ceny zboží, s jehož dodáním je prodávající v prodlení. Smluvní pokuta se na náhradu škody nezapočítává, ustanovení § 2050 občanského zákoníku se nepoužije.
  • Termín dodání je podstatnou dodací podmínkou. Při prodlení s dodávkou delší než 7 pracovních dnů, zaviněnou prodávajícím, má kupující právo objednávku bez dalšího, ať už jako celek nebo jen část, zrušit. veškeré náklady vzniklé v souvislosti s tímto (např. na zajištění náhradní dodávky) jsou k tíži prodávajícího. Právo kupujícího na uplatnění smluvní pokuty tímto není dotčeno. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo kupujícího na náhradu škody, která vznikla v příčinné souvislosti s důvodem, na jehož základě je smluvní pokuta uplatňována.
  • Prodávající není bez předchozího písemného souhlasu kupujícího nebo bez výslovného ujednání ve Smlouvě oprávněn provádět dílčí dodávky zboží.
  • Prodávající není bez předchozího písemného souhlasu kupujícího nebo bez výslovného ujednání ve Smlouvě oprávněn plnit předmět smlouvy prostřednictvím subdodavatele.

 

  1.  Záruka a odpovědnost za vady
  • Prodávající se zavazuje, že dodané zboží bude vždy plně v souladu s podmínkami a požadavky na zboží sjednanými ve Smlouvě, zejména že bude dodáno ve sjednaném množství, jakosti a provedení, zabaleno či opatřeno pro přepravu sjednaným způsobem a že společně se zbožím budou dodány Doklady.

  • Prodávající se zavazuje, že zboží bude plně způsobilé pro použití k obvyklému nebo smluvenému účelu, bude funkční dle veškerých dodaných Dokladů a zachová si obvyklé nebo smluvené vlastnosti, a to po dobu záruční doby, která činí 24 měsíců (dále jen „Záruční doba“) a počíná plynout ode dne převzetí zboží kupujícím, pokud se strany ve Smlouvě nedohodnou jinak.

  • Prodávající se zavazuje dodržovat jakost požadovanou kupujícím a usilovat o soustavné zlepšování kvality dodávek, a za tím účelem připravit vhodné kontrolní metody. V případě, že prodávající obdrží jakékoliv instrukce kupujícího ohledně zlepšení kvality dodávek, vyvine maximální úsilí, aby těmto požadavkům vyhověl.

  • Práva z odpovědnosti za vady uplatní kupující u prodávajícího písemnou zprávou o vadách zboží, kterou prodávajícímu doručí nejpozději v poslední den záruční doby (dále jen Reklamace).

  • V případě dodání zboží, které má vady, nebo v případě, kdy se vada zboží objeví během záruční doby, může kupující v reklamaci uplatnit jeden či více následujících nároků, a to bez ohledu na to, zda vada zboží představuje podstatné či nepodstatné porušení smlouvy:
    1. požadovat bezplatné odstranění vad dodáním bezvadného či náhradního zboží nebo jeho chybějící části;
    2. požadovat bezplatné odstranění vad opravou zboží;
  • požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny zboží;
  1. zpětvzetí nesouhlasného množství a vrácení kupní ceny ve lhůtě 30 dní,
  2. vytřídění vadných kusů,
  3. náhradu nákladů kupujícího na třídění/demontáž/vyjmutí/odstranění vadných kusů a na opravu vadného stavu, pokud kupující usoudí, že vady zboží může sám opravit.
  • odstoupit od smlouvy.

Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci kupujícího ve lhůtě 10 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace, nebude-li stranami sjednána jiná lhůta (dále jen „Lhůta k vyřízení reklamace“). 

 

  • Nároky z vad uplatněné v reklamaci je kupující oprávněn měnit bez souhlasu prodávajícího po dobu trvání Lhůty k vyřízení reklamace. Změnu volby nároku z vady zboží oznámí kupující prodávajícímu stejným způsobem jako Reklamaci.

  • Prodávající je povinen kupujícího informovat o doručení Reklamace či změn nároků z vad zboží dle bodu 7.6. těchto VNP.

  • V případě prodlení prodávajícího s vyřízením Reklamace dle bodu 5. těchto VNP je kupující oprávněn po prodávajícím požadovat smluvní pokutu ve výši 0,5 % za každý den prodlení, a to z kupní ceny zboží, jehož se Reklamace týká. Smluvní pokuta se na náhradu škody nezapočítává, ustanovení § 2050 občanského zákoníku se nepoužije.

  • V případě, že prodávající nevyřídí Reklamaci ani v dodatečně stanovené lhůtě uvedené ve výzvě kupujícího po uplynutí lhůty k vyřízení Reklamace, je kupující oprávněn od smlouvy odstoupit. Nárok na náhradu škody vzniklé kupujícímu tím není dotčen.

  • V případě vyřízení Reklamace některým ze způsobů uvedených v bodu 7.5., písm. i. a ii. těchto VNP, běží na nové či opravené zboží, či jeho novou či opravenou část, ode dne jeho předání kupujícímu nová záruční doba, pokud se strany nedohodnou jinak.

  • V případě uplatnění jakéhokoli nároku z vad zboží má kupující současně právo na náhradu nákladů a výdajů mu vzniklých v souvislosti s uplatněním nároku či nároků z vad a na náhradu škod vzniklých v důsledku vad zboží.

  • V případě nutnosti stažení finálního zboží od konečného zákazníka kupujícího z důvodu jeho vad, rozhoduje, poté, co takovou skutečnost oznámí prodávajícímu, o dalším postupu kupující. Prodávající je v takovém případě zavázán uhradit veškerou vzniklou škodu kupujícímu v souvislosti se sériovými vadami či stažením finálního zboží od konečného zákazníka kupujícího.

  • Kupující není povinen zaplatit Kupní cenu vadného zboží, ať již celou či kupujícím sníženou, a prodávající není oprávněn její zaplacení požadovat před dodáním bezvadného zboží či před uzavřením dohody o přiměřené slevě zboží.

  • Od doby uplatnění Reklamace zboží kupujícím až do řádného vyřízení Reklamace prodávajícím neběží záruční doba.

 

  1.  Vyšší moc
  • Prodávající i kupující jsou oprávněni pozastavit plnění svých povinností ze Smlouvy po dobu, po kterou trvají okolnosti vylučující odpovědnost (dále jen „Vyšší moc”). Za vyšší moc se dle těchto VNP považuje překážka, jež nastala nezávisle na vůli povinné strany a brání jí ve splnění její povinnosti, jestliže nelze rozumně předpokládat, že by povinná strana tuto překážku nebo její následky odvrátila nebo překonala, a dále, že by v době uzavření Smlouvy tuto překážku předvídala. Za případy vyšší moci se považují zejména: stávka, epidemie, požár, přírodní katastrofa, mobilizace, válka, povstání, zabavení zboží, embargo, zákaz transferu deviz, nezaviněná regulace odběru elektrické energie, teroristický útok apod.
  • Vyšší moc vylučuje nárok na uplatnění smluvních pokut proti straně postižené vyšší mocí.
  • Účinek podle bodu 8.1. těchto VNP nenastane, pokud vyšší moc nastala v době, kdy povinná strana byla v prodlení s plněním své povinnosti nebo pokud vznikla z jejích hospodářských poměrů.
  • Strana dovolávající se postižení vyšší mocí musí tuto skutečnost neprodleně, nejpozději do 5 (pěti) pracovních dnů poté, co ji vyšší moc postihla, písemně oznámit druhé straně a provést veškerá možná opatření ke zmírnění následků neplnění smluvních povinností.
  • Trvá-li vyšší moc po dobu delší než 10 (deseti) dnů, je kterákoli ze stran oprávněna odstoupit od smlouvy. Odstoupení od smlouvy se provádí písemným oznámením zaslaným druhé straně a je účinné jeho doručením.

 

  1.  Mlčenlivost a důvěrné informace
  • Smluvní strany jsou povinny zachovávat mlčenlivost o veškerých informacích, které se týkají předmětu Smlouvy, které přímo nebo nepřímo získaly od druhé smluvní strany v souvislosti s uzavřením a plněním Smlouvy, které jsou obsaženy ve Smlouvě, které jí v souvislosti se Smlouvou sdělí druhá smluvní strana, které se týkají smluvní strany, jejích obchodních partnerů, které tvoří obchodní tajemství nebo mohou mít povahu obchodního tajemství smluvní strany nebo jakékoliv jiné důvěrné údaje, které jsou jí známy (dále jen „Důvěrné údaje“) a důvěrné údaje nezneužijí.
  • Důvěrné údaje jsou pokládány za důvěrné ve smyslu § 1730 občanského zákoníku a současně za obchodní tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku. Zveřejnění informací, které jsou nebo se stanou veřejně známými nebo veřejně přístupnými z jiného důvodu, než je porušení Smlouvy, nebo které je smluvní strana povinna zveřejnit nebo zpřístupnit oprávněné osobě podle platných právních předpisů není považováno za porušení závazku stanoveného v tomto bodu (přičemž takto zveřejněné nebo zpřístupněné informace jsou i nadále důvěrné údaje a závazky smluvních stran ohledně zacházení s nimi jako s důvěrnými údaji podle smlouvy tím nebudou dotčeny).
  • Prodávající i kupující jsou povinni smluvně zavázat své zaměstnance a osoby, kterým v souvislosti s plněním Smlouvy svěří jednotlivé úkoly, aby uchovávali důvěrné údaje v tajnosti alespoň ve stejném rozsahu, v jakém je daná smluvní strana uchovává v tajnosti.
  • Prodávající se dále zavazuje, že bez předchozího písemného souhlasu kupujícího nezveřejní ani nepoužije ve svůj prospěch či prospěch třetí osoby jakýkoliv Důvěrný údaj.
  • Ustanovení tohoto článku těchto VNP platí i po ukončení nebo zániku smlouvy, a to po dobu pěti let.

  • V případě porušení povinnosti mlčenlivosti má poškozená strana právo na smluvní pokutu až ve výši 5.000.000 Kč (slovy: pětmilionůkorunčeských). Uplatněním sankce není dotčeno právo na náhradu škody.

 

  1.  Doručování
  • Pro účely těchto VNP se písemnou komunikací mezi prodávajícím a kupujícím rozumí komunikace prostřednictvím korespondence zasílané prostřednictvím držitele poštovní licence, prostřednictvím emailu i telefaxu.
  • Při doručování (zasílání písemností), zpráv a jakýchkoliv jiných materiálů druhé smluvní straně, doručuje se na poslední známou adresu druhé smluvní strany. V pochybnostech se má za to, že se jedná o poslední adresu, oficiálně sdělenou druhé smluvní straně, na které je běžně přijímána korespondence, resp. adresa uvedená ve smlouvě (identifikace smluvních stran). Emaily se považují za doručené, pokud je doručení potvrzeno druhou smluvní stranou prostřednictvím automatického potvrzování odpovědi. Fax se považuje za doručený, je-li adresován jednateli, zástupci nebo zplnomocněnému zástupci smluvní strany a vysílacím přístrojem je vydána potvrzenka o jeho úspěšném přenosu. Všechny zprávy a komunikace, na něž druhá smluvní strana reaguje, se považují za doručené.
  • Pro účely těchto VNP se dnem doručení považuje: a) nejpozději třetí den uložení zásilky na příslušném poštovním úřadě v případě doručování prostřednictvím držitele poštovní licence, a to i v případě, že se adresát o uložení nedozvěděl; b) při osobním doručování tyto účinky nastávají převzetím či odmítnutím této písemnosti. 

  • Prodávající i kupující jsou povinni neprodleně písemně informovat druhou smluvní stranu o případných změnách v osobě svého odpovědného pracovníka a jakýchkoli jiných údajů podstatných pro vzájemné poskytování si informací.

 

  1.  Příslušnost soudu
  • Pro veškeré spory vznikající z právních vztahů z těchto VNP a Smlouvy a v souvislosti s nimi je místně příslušný Okresní soud Brno - venkov ve věcech, ve kterých rozhoduje v prvním stupni okresní soud, a Krajský soud v Brně ve věcech, ve kterých rozhoduje v prvním stupni krajský soud. 

 

  1.  Ostatní
  • Nevynutitelnost nebo neplatnost kteréhokoli ustanovení těchto VNP či Smlouvy neovlivní vynutitelnost nebo platnost ostatních ustanovení těchto VNP nebo Smlouvy. V případě, že jakékoliv ustanovení by mělo z jakéhokoli důvodu pozbýt platnosti (zejména z důvodu rozporu s aplikovatelnými zákony a ostatními právními normami), provedou smluvní strany konzultace a dohodnou se na právně přijatelném způsobu provedení záměrů obsažených v takové části Smlouvy či VNP, jež pozbyla platnosti.

 

  1.  Kontakty
  •  Pro řešení problémů ohledně objednávek či kvality dodávek jsou stanoveny tyto kontaktní osoby:

 

Oddělení kvality

Oddělení nákupu

Jméno

David Bezděk

Jméno

 

Pozice

Dodavatelská kvalita

Pozice

 

E-mail

bezdek@hoxter.eu

E-mail

nakup@hoxter.eu

Telefon

+420 734 230 639

Telefon

 

Jméno

Ing. Zdeněk Malich

Jméno

Pavel Kintl

Pozice

Manažer kvality

Pozice

Vedoucí nákupu

E-mail

malich@hoxter.eu

E-mail

kintl@hoxter.eu

Telefon

+420 735 166 880

Telefon

+420 733 121 238

Nastavení ukládaní cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše
Vlastní

Vlastní nastavení cookies