VŠEOBECNÉ NÁKUPNÍ PODMÍNKY
platné od …………..
Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci kupujícího ve lhůtě 10 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace, nebude-li stranami sjednána jiná lhůta (dále jen „Lhůta k vyřízení reklamace“).
Oddělení kvality |
Oddělení nákupu |
||
Jméno |
David Bezděk |
Jméno |
|
Pozice |
Dodavatelská kvalita |
Pozice |
|
|
bezdek@hoxter.eu |
|
nakup@hoxter.eu |
Telefon |
+420 734 230 639 |
Telefon |
|
Jméno |
Ing. Zdeněk Malich |
Jméno |
Pavel Kintl |
Pozice |
Manažer kvality |
Pozice |
Vedoucí nákupu |
|
malich@hoxter.eu |
|
kintl@hoxter.eu |
Telefon |
+420 735 166 880 |
Telefon |
+420 733 121 238 |
Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.